Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 czerwca 2012

Kwiecistość Powszednia

Nadszedł czas na zamieszczenie w mojej wirtualnej przestrzeni kwiatów! Nie mam jeszcze zdjęcia moich ulubieńców - maczkowych kolczyków na biglach angielskich. Aleee! Jak sięgnę po aparat i podprowadze Zuzce maki z mojej ulubionej modeliny (krwistoczerwonej!), to wrzucę. Tymczasem musicie zadowolić się tym, co udało mi się zebrać.





 Komplet nr 1, w kolorze turkusowym. Obecnie własność Karoliny. Kolczyki na sztyftach.




 Komplet nr 2, na zdjęciu widać naszyjnik i pierścionek. Są jeszcze kolczyki, na zdjęciu obok. Niestety, w ofercie kupna oferują tylko bazy do pierścionków regulowane... nie jest to szczyt moich marzeń, ale z braku laku i kit dobry (jak mawiają Starzy Chińczycy). W roli właścicielki-modelki - Ewcia



                                     

Komplet nr 3 - Słotkieczniki (cytat z mojego Bigbradera) Dla odmiany: naszyjnik + spinka





 Wariacja na temat kwiatów op. 1, długa szpilka i zwykłe bigle



                                    
Wariacja na temat kwiatów op. 2, długa szpilka, zwykle bigle, obecna właścicielka - Martynka





 Wariacja na temat kwiatów, op. 3


                                     

Kwiateczki. Takie zwykłe.



 Malwy. Na sztyftach.



 Szafirowe różyczki, na sztyftach




 Orchidea - broszka





makowa spinka. Świetnie wygląda w fantazyjnie spiętych włosach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz