Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 lipca 2012

Ladies and Gentelman... it's The Muppet Show!!!

Niektórzy myślą, że Muppety są dla dzieci. Kojarzą się z Ulicą Sezamkową, Ciasteczkowym Potworem, literkami, które sponsorują kolejne programy i w ogóle niczym, co mogłoby interesować dorosłych i dojrzałych ludzi. Jest jednak grupa osób, które słysząc słowo "Muppety", wiedzą o co chodzi! Znają słabość Zwierzaka do kobiet i jego niekontrolowane wybuchy agresji, zastanawiają się, co Piggy widzi w zniewieściałym Kermicie, wzrusza ich głosik Beaker'a, a Mhanah Mhanah wyzwala w ich organizmach endorfiny (i to nie tylko ze względu na futerkowy róż stworów). Myślę, że dzieci mają w nosie Muppety. Za to dorośli, którzy nie zabili w sobie dziecka oraz dysponują wyrafinowanym poczuciem humoru (z zabarwieniem absurdalnym), przepadają za Muppet Show!

Wywiad ze Zwierzakiem :D

                                      


Moje Zwierzaki. Zwykłe bigle



Sfeckie Kuchaze (jak mawia Anielcia). Dłuuugie szpilki :)



Kolor trochę się różni, 
ale taki pasował mi do bluzki ;) Kermity!



Mi mi, mimimi mi miii mimi. Beaker.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz